Velkommen til Rasmusknatten!

Denne bloggen vil først og fremst handle om hytta vår der vi har små og store prosjekter på gang eller bare nyter tilværelsen. Det kan også hende at det kommer innlegg om håndarbeid, natur og interiør. Håper du vil finne både inspirasjon og glede her. God fornøyelse!

mandag 1. august 2011

Ferie på Rasmusknatten



Ferien startet med regn og atter regn, temperatur rundt 13 grader og lite som minte om sommer.

vann1

Det regnet og regnet og vi fylte opp regnvann i bøtter og spann.

vann2

Småfuglene fikk også rikelig med badevann.

vann3

Hjertet jeg kjøpte i fjor til å pynte trappa med har slått sprekker og truer med å gå i oppløsning av alt vannet. Jeg kjøpte 2 like hjerter, det andre la jeg på mine foreldres grav på Vestlandet. Der har det nok regnet enda mer siden det bare var en liten haug med sand igjen da jeg var der tidligere i sommer.

Findusen

Findus kikker mistrøstig ut på det triste været. Til og med for Rasmuskatten ble været i våteste laget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar