Velkommen til Rasmusknatten!

Denne bloggen vil først og fremst handle om hytta vår der vi har små og store prosjekter på gang eller bare nyter tilværelsen. Det kan også hende at det kommer innlegg om håndarbeid, natur og interiør. Håper du vil finne både inspirasjon og glede her. God fornøyelse!

torsdag 1. desember 2011

Juleforberedelser

Vi har så smått begynt å forberede julen og i helgen var det pepperkakebakst som stod på programmet. Selvsagt er det skogens dyr som er forbildet.
IMG_5483
Jeg har også lenge vært på jakt etter nye kaffekrus til hytta og omsider fant jeg de jeg ville ha.
IMG_5440
Som vanlig hadde jeg vanskelig for å bestemme meg så dermed ble det 2 varianter.
IMG_5441
Her er kaffekrusene fra Wiik & Walsøe i seriene “Alveskog” og “Alv” Er de ikke fine kanskje?
191120111608
Etterpå koste vi oss med nybakte pepperkaker og gløgg.
IMG_5445
Ønsker der alle en fin adventstid!
271120111664

1 kommentar:

  1. Hei! Så mye inspirerende å finne på bloggen din! Takk for den fine hilsenen hos meg, jeg ønsker deg og dine en fortsatt GOD JUL!

    SvarSlett